petek, 7. marec 2008

Velika ilustracija Mefa in Čomp



Veliko ilutracijo sem pripravil že včeraj zvečer. Naslikal sem jo namenoma naivno in nerodno. Želel sem dobiti občutek preprostosti in iskrenosti, ki veje iz Mefovih besedil. Z neba padajo revolucionarji in proletarke. Rahlo magrittovsko.

Četrtek je bil res zabaven in deloven hkrati! Zjutraj sem bil na sestanku z gospo Alenko Gosar iz podjetja Lesna. Sestanek je bil zelo prijeten, saj je Lesna po skoraj petnajstih letih prvo koroško podjetje, s katerim bomo morda sodelovali.

Na sestanku pa so me zmotili štirje člani benda Čompe, na čelu z Janezom Škofom. Janez me je zbadal zaradi kravate in obleke.

Skupino sem kasneje ujel na vajah in narisal sem dve risbici.
Čompe so odličen bend. Tu je njihov link na myspaceu. Ko janez poje, ti kar poboža dušo. Izjemen užitek jih je bilo opazovati na eni od redkih vaj.
Od leve proti desni: Breda Krumpak, Žiga Saksida, Janez Škof, Marjan Stanič.

V četrtek sem srečal še: Mira Petka, Dušana Krebla in še Alana Hranitelja! Z Alanom sodelujema pri njegovem umetniškem kiparskem projektu. A o tem drugič.

Ponoči sem narisal en storyboard za Publicis. Storyboarde narišem le v zelo zelo izjemnih primerih. Tokrat sem vskočil na prošnjo in priporočilo mojega prijatelja, odličnega risarja Borisa Benka. Boris je zbolel in je potunkal mene. Risal sem skoraj celo noč, stvar je že oddana in potrjena in nekaj sem celo zaslužil.

Ni komentarjev: