četrtek, 10. april 2008

Nagrade najboljšim otroškim stripom v Pordenonu



Revija Stripburger iz Ljubljane in stripovska inciativa Viva!Comics iz italijanskega Pordenona že nekaj let pripravljata natečaj za mlade risarke in risarje stripov. Vsako leto lahko otroci rišejo stripe s enim stripovskim junakom iz Italije in enim našim. Letos so otorci risali stripe s psičkom Pippijem Emanuele Biancuzzi in z mojim miškom Mišimo.
Več o natečaju si preberite na Stripburgerjevem blogu. Množica stripov, ki je prispela na letošnji natečaj nas je vse presenetila; skupaj je prišlo kar 600 stripov, najdaljši je imel kar 26 strani!

Na sliki: tako je videti kup map s 600 stripi.

Včeraj so v Pordenonu podelili nagrade izbranim stripom. Nagrado si zasluži vsak otrok, ki se je potrudil narisati stripek in vsak mentor in starš, ki je pomagal pri tem!

Na kosilu po podelitvi nagrad sem posnel malo Julijo, kako riše. (Snemal sem z dovoljenjem staršev.)
Navdušeno sem opazoval, kako je spretna. Riše cele dneve, tako kot sem in še vedno rišem jaz.
Super!

Ni komentarjev: